...

DTU

Case-studie:

Indledning: I sommeren 2009 havde jeg mulighed for at bidrage til DTU Learn for Life, et banebrydende uddannelsesinitiativ på Danmarks Tekniske Universitet (DTU) i Kongens Lyngby. I løbet af tre måneder var min rolle centreret om at dele indsigt i de nyeste e-learning-tendenser og innovationer og bidrage til DTU's omdømme som førende inden for teknologisk uddannelse. Problemet blev løst: Udfordringen var at være på forkant med den hurtige udvikling inden for e-læring, hvor nye teknologier og pædagogiske metoder hele tiden dukker op. Mit ansvar var at gennemskue disse udviklinger og identificere dem, der var mest gavnlige for DTU's uddannelsesstrategier. Det krævede ikke kun en dyb forståelse af instruktionsdesign og voksenuddannelse, men også analytiske evner til at evaluere den potentielle effekt af disse innovationer. Resultat for kunden: Mine bidrag førte til, at DTU Learn for Life integrerede banebrydende e-learning-tendenser og innovationer i deres læseplan, hvilket forbedrede læringsoplevelsen for både studerende og undervisere. Færdigheder inden for instruktionsdesign, voksenuddannelse, læringsledelse, analytiske kompetencer, lederskab og performance management var afgørende for at opnå dette. Initiativet positionerede DTU som en fremsynet institution, der har forpligtet sig til at skabe et moderne og effektivt læringsmiljø ved at indføre innovative e-læringsmetoder.

da_DK
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=939#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=940#!trpen#BannerText_#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=939#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#/trp-gettext#!trpen#
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=941#!trpen#Gør webstedet hurtigt, så det bliver attraktivt for folk og søgemaskiner.#!trpst#/trp-gettext#!trpen#