...

Gl. Hellerup Gymnasium

Case-studie:

Introduktion: Fra oktober 2014 til oktober 2018 arbejdede jeg som Digital Learning Delivery Specialist på Gammel Hellerup Gymnasium i Danmark. Min mission var at designe og implementere digitale læringsløsninger, der havde til formål at opdyrke ledelseskompetencer blandt eleverne, med vægt på samarbejde og effektiv ledelsespraksis. Problemet blev løst: Udfordringen var at skabe digitale læringsmoduler, der ikke kun var innovative og i tråd med moderne uddannelsesteknologier, men også engagerende og interaktive. Disse moduler skulle fremme samarbejdsbaseret ledelsespraksis og være i harmoni med gymnasiets uddannelsesmål. Samarbejde med undervisere og administratorer var afgørende for at sikre, at vores digitale læringsinitiativer understøttede og forbedrede gymnasiets bredere mål. Resultat for kunden: De digitale læringsprogrammer, jeg udviklede og implementerede, resulterede i en betydelig forbedring af elevernes lederevner. Disse initiativer blev rost for at forvandle læringsmiljøet til et, der var mere interaktivt og samarbejdsorienteret, hvilket bidrog positivt til gymnasiets innovative tilgang til lederudvikling. Dette arbejde styrkede ikke kun institutionens ry for at omfavne banebrydende uddannelsespraksis, men demonstrerede også virkningen af at integrere forretningsstrategi og voksenuddannelsesprincipper i skolens læseplaner.

da_DK
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=939#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=940#!trpen#BannerText_#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=939#!trpen#Seraphinite Accelerator#!trpst#/trp-gettext#!trpen##!trpst#/trp-gettext#!trpen#
#!trpst#trp-gettext data-trpgettextoriginal=941#!trpen#Gør webstedet hurtigt, så det bliver attraktivt for folk og søgemaskiner.#!trpst#/trp-gettext#!trpen#