ZBC

Case-studie:

Introduktion: Mellem 2018 og 2022 havde jeg det privilegium at fungere som Senior Learning Management på ZBC - Zealand Business College, hvor jeg stod i spidsen for at revolutionere lederudviklingen. Min periode var kendetegnet ved et engagement i at identificere huller i færdigheder og skabe skræddersyede, engagerende læringsoplevelser for nye ledere, hvor jeg blandede min ekspertise inden for forretningsstrategi og voksenuddannelse. Problemet blev løst: Den primære udfordring var at forny lederudviklingsprogrammerne og sikre, at de ikke kun var innovative og engagerende, men også effektive til at udfylde de identificerede kvalifikationshuller. Dette involverede en strategisk tilgang til programdesign, hvor samarbejde med interessenter var nøglen til at tilpasse disse initiativer til kollegiets overordnede strategiske mål. Resultat for kunden: Resultaterne af denne indsats var transformative. Lederudviklingsmetoderne på skolen gennemgik en betydelig revision, hvilket førte til oprettelsen af træningsmoduler, der var både mere effektive og engagerende. Min rolle var medvirkende til at indarbejde moderne læringsteknikker, som markant forbedrede læringsoplevelsen for ledere og bidrog til at hæve uddannelsesstandarderne og effektiviteten på tværs af skolen. Dette arbejde understregede ikke kun vigtigheden af at integrere forretningsstrategi i uddannelsesprogrammer, men styrkede også værdien af voksenuddannelsesprincipper til at skabe virkningsfulde læringsoplevelser.

da_DK